OPIS SZKOLENIA 3DS MAX – POZIOM I – PODSTAWOWY – STACJONARNIE
Szkolenie 3ds Max umożliwia zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia tworzenie własnych scen 3D, począwszy od modelowania obiektów przez materiały i oświetlenie aż po rendering przy użyciu silnika Arnold.
Szkolenie prowadzane jest metodą warsztatową, tzn. w niewielkich grupach (4-8 os.). Każdy uczestnik szkolenia ma swój dedykowany komputer do pracy w trakcie kursu zaopatrzony w najnowsze oprogramowanie. Dzięki temu prowadzący jest w stanie panować nad indywidualnymi postępami w nauce.
DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE 3DS MAX – POZIOM I – PODSTAWOWY – STACJONARNIE
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zamierzających rozpocząć pracę w programie 3ds Max. Podczas szkolenia uczestnicy opanują podstawową obsługę programu 3ds Max. Nauczą się posługiwać narzędziami do modelowania, tworzenia obiektów, modyfikacji, nadawania materiałów, tekstur, oświetlenia, kompozycji sceny i podstaw renderingu w silniku Arnold.
Jeśli znasz już trochę oprogramowanie 3ds Max ale np. uczyłeś się na dużo starszej wersji albo chcesz odświeżyć wiedzę możesz skorzystać z opcji Szkolenia dedykowanego.
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLENIU 3DS MAX – POZIOM I – PODSTAWOWY – STACJONARNIE
Biegła znajomość obsługi komputera wraz z systemem MS Windows.
DLACZEGO MY?
PCC Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Zapewniamy najwyższy poziom merytoryczny. Jest on na bieżąco weryfikowany dzięki ankietom wypełnianym przez uczestników po szkoleniu. Do każdego szkolenia przygotowywane są materiały dydaktyczne, które uczestnik dostaje w wersji drukowanej do pracy na zajęciach, oraz pliki ćwiczeniowe (jeśli sobie tego życzy) w wersji elektronicznej. Szkolenia kończą się krótkim egzaminem, weryfikującym zdobytą wiedzę, na podstawie którego wystawiane są Międzynarodowe Certyfikaty Autodesk. Jak pokazują statystyki, egzaminy zdaje ponad 97% naszych kursantów.
ZAKRES SZKOLENIA 3DS MAX – POZIOM I – PODSTAWOWY – STACJONARNIE:
Menu programu i omówienie jego elementów |
|
Podstawy modelowania |
|
Praca z obiektami |
|
Materiały |
|
Oświetlenie |
|
Rendering |
|
Animacja – podstawy |
|
Inne |
|
O INSTRUKTORZE
Nasz instruktor jest doświadczonym szkoleniowcem. Od kilkunastu lat na co dzień pracuje w oprogramowaniu 3ds Max, korzystając z jego zaawansowanych funkcji. Praktyczna znajomość programu i wieloletnie doświadczenie w szkoleniach sprawia, że potrafi znakomicie poprowadzić osoby od poziomu początkującego do zaawansowanego.
* Informujemy, że szkolenie odbywa się po utworzeniu grupy min. 4 os. Termin szkolenia może ulec zmianie z uwagi na frekwencję.
* Przed zakupem szkolenia zapoznaj się z naszym REGULAMINEM.